poniedziałek, 27 czerwca 2016

nie lubię sukienek #lookbook


Już tydzień po wakacjech :(
jak ten czas szybko leci, powoli ogarniam zdjęcia, których mam około 3 tysiące..
na dziś przedstawię coś w sukience.. odkąd byłam mała nienawidziłam sukienek, płakałam, krzyczałam i kopałam nogami kiedy mama probowałam mnie w jakąś ubrać :D był to dla mnie najgorszy koszmar haha ale nie mam pojęcia dlaczego :)
do dziś jest to jedna z ostatnich rzeczy jaką bym ubrała, jeśli mogę sukienkę zastąpić spodniami to w 100% wybiorę spodnie :) na wakację spakowałam kilka sukienek, większości nie ubrałam oczywiście, no ale cóż, koszmar dzieciństwa pozostał hehe
tą sukienkę kupiłam na wyprzedaży, jakoś rok temu w new look, nie pamiętam ile kosztowała niestety :( buty vans, 'skórzane' również z przeceny, około 20 funtów.
A wy lubicie sukienki czy wolicie spodnie ?
















@marlena_parr

3 komentarze:

  1. świetnie wyglądasz :) aż trudno uwierzyć w tytuł posta :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ostatnio też przekonałam się do sukienek <3

    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam na nowy post! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna sukienka. Mam taką samą. Inspiruje się tobą moja najlepsza:)😉❤💏💕💋

    OdpowiedzUsuń