piątek, 30 września 2016

Favourite Season / Jesienne Klimaty #autumn


I oto nadszedł mój ulubiony i długo wyczekiwany okres w roku. 
Jesień. 
Uwielbiam Jesień. 
Kolory, zapachy i ciepłe wieczory pod kocem z herbatką lub gorącą czekoladą w ręku. Moda też jest jedną z moich ulubionych. Ciepłe swetry i szaliki, brązy, żółcie i szarości. Botki, kozaki a wieczorami po cieżkim dniu ciepłe kapcie :)
poprostu uwielbiam <3
Wraz z wrześniem, nadeszła moja/nasza druga rocznica ślubu. Z tej okazji wraz z mężem wybraliśmy się do pobliskiego miasteczka York. A tu Ciekawostka - gdyż mówi się, że jest to najbardziej nawiedzone przez duchy misto w Europie :) 
Miasteczko samo w sobie ma ten staro-dawny klimat, wąskie, kamienne uliczki, dziwaczne sklepiki i nocne polowania na duchy. Definitywnie pobudza wyobraźnie. 
Pomyślałam - idealne miejsce na jesienna sesje zdjęciową :)
Ponieważ o tej porze roku dni nie należą do najcieplejszych, na wycieczke po York'u wybrałam luźny sweter w brązowo-rdzawym kolorze, bardzo cieplutki i idealne podkreślający uroki jesieni.
Do tego ubrałam zwykłe, ciemne jeansy i trampki. Stylizacja prosta, wygodna oraz praktyczna - nie zmarzłam ani troche :)








































Sweter, New Look, £9.99
Spodnie, TK Maxx
Trampki, Converse, nowe £50 
(ja kupiłam na aukcji, używane:)
Torebka, prezent
Naszyjnik, prezent

Mam nadzieje, że stylizacja przypadła Wam do gustu :)



@marlena-parr

2 komentarze:

  1. Stylizacja pasująca do Ciebie. Stylowo i wygodnie. Dla mnie jesteś Panią jesień. Lofki 😍😍😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzeba ubierac sie cieplo zeby dzidzia nie zmarzla :) a stylizacja w moim gusice i super fryz :)

    OdpowiedzUsuń