piątek, 21 października 2016

daddy's girl, mummy's world | drugi trymestr


Oznajmiam wszem i w obec, że spodziewam się dziewczynki.

IT'S A GIRL!!!!

Właśnie mieliśmy skan w minioną środe z okazji dotarcia do 20 tygodnia. Półmetek za nami. 
Nie było tak szybko i gładko jak ostatim razem.
Mała leżała w tak niefortunnej pozycji, że mama musiała się sporo pogimnastykować, żeby mała się obróciła i położna mogła wszytko dokładnie sprawdzić, i mam na myśli naprawde POGIMNASTYKOWAĆ - skakałam, biegałam po schodach i spacerowałam oraz piłam mnóstwo wody.
I udało się, pani skanerka wszytko dokładnie sprawdziła i zmierzyła oraz oznajmiła nam, że to dziewczynka <3
Moja kobieca intuicja zawiodła, bo przez cały czas myślałam, że będzie chłopak. Nie ma co jej ufać na przyszłość :)
Mama i tata są w niebo wzięci, nasz malutki świat właśnie przybrał różowy kolor. jesteśmy super szczęśliwi i podekscytowani.
Właśnie wróciłam z zakupów z kilkoma sukienkami z Primarka, byłam zaskoczona jak niedrogie, a zarazem dobrej jakości (tak wyglądają, powiem dokładniej po praniu) są dziecięce ubranka w Primarku. 
Napewno jeszcze tam wróce i to baaaardzo prędko.

Co do tego jak się czuje, to muszę przyznać, że całkiem nieźle, nudności mineły i energia wróciła,
brzuszek rośnie, apetyt powrócił i powolutku przybieramy na wadze. Zaczynam zmieniać garderobę na większą :)
Nawet wydaje mi się, że czuje jak dzidzia się rusza, położna opisywała to jako bombelki albo motylki w brzuchu - coś nadzwyczajnego - nie do opisania, ta wewnętrzna więź, którą czuję tylko ja <3 :)
Tyle niesamowitych momentów już za nami i nie mogę się doczekać na to co dopiero przed nami.. jesteśmy w połowie drogi i nie możemy się doczekać kiedy nasza Emilka będzie z nami :)



Sukienka, Primark, £6
Sweterek, Primark, £6

Tunika, Primark, £3
Legginsy, Primark, £3.50 (2 pary legginsów w kompecie)

Sukienka, Primark, £8
razem z sukienką były rajtuzki


2 komentarze:

  1. Ja tez nie moge sie doczekac jak wezme nasza slicznotke na rece i utule ❤️❤️ Naprawde cieszymy sie razem z wami 👨‍👩‍👧

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż serce rosnie. Takie to szczęście!!!! Będzie rozpieszczana nasza perełka kochana:)😍😘😍😍😍😍😍😍

    OdpowiedzUsuń